سوداگر انه

سودای یک سوداگر

سوداگر انه

سودای یک سوداگر

پرسه های شبانه

پرسه های شبانه

 

 

 

اول سلام و بعد........

 

پرسه های شبانه

 

ماییم و پرسه های شبانه: همین وبس

 

تا بانگ صبح،شعروترانه: همین و بس

 

 

 

                                                   فرجام ماجرای بد روز را مپرس

 

                                                   خوش باد قصه های شبانه، همین و بس

 

 

 

بعد از من و تو-از من وتو-یادگار چیست؟

 

یک مشت داستان وفسانه: همین وبس

 

 

                        

                                                 مشتاقم و به خاطریک لحظه دیدنت

 

                                                آورده ام هزار بهانه : همین و بس

 

 

 

یک روح شرحه شرحه و یک جسم چاک چاک

 

از من جز این مجوی نشانه: همین و بس

 

 

 

                                               تنها-در این حوالی متروک،روح من

 

                                              با یاد توست شانه به شانه: همین و بس

 

 

 

چون عابری-خلاصه بگویم-در این مسیر

 

ماندیم زیر چرخ زمانه: همین و بس

 

 

 

 

                                                                                       یا هو

نظرات 12 + ارسال نظر
سوداگر جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:59

اینروزها با سرنوشتم سخت درگیرم
غمگینم از دست خودم از دست تقدیرم
اینروزها بدجور دلتنگ کسی هستم
بغضم ،غمم ، از زندگی ،از مرگ دلگیرم

سوداگر جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:00

سلام ....

انتخاب به جایی بود ...

موفق و همیشه شاد باشی...

یا علی

سوداگر جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:00

ترسم از ان روز که غمگین با نگاهی سرد و سنگین بر مزارم پا نهی
یاد روز اشنایی بوسه تلخ جدایی بر مزارم پا نهی
دستان من آن روز ز دستان تو دور است
زندانی گور است زندانی گور است...

شیما جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:22

چقدر روح محتاج فرصتهایی است که در آن هیچ کس نباشد ...
update in hafte ham kheyli ghashang bood ali jan. saligheye khobi dari !

سودای عاشق جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 13:38 http://sovdagar.blogsky.com

سلاام...
خیلی قشنگ بودد...شعر قشنگی رو نوشتییی

خیره در چشمانش می نگرم. . . معصوم و غمگین است. سرش را خم می نماید. . . آرام زمزمه می کند. . . کمی منتظر می شود و با بی میلی دور می گردد...
صدایش می کنم
صدایش می کنم
صدایش می کنم

دختر مشرقی شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:39

سلام...................شعر زیبایی و بروز کردید...سبز باشید

محمد شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:47 http://manvto.irxblog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=104

سلام
راستش من از وبلاگ یه بغل احساس به اینجا اومدم همین و بس
وبلاگ جالبی داری همین و بس
یه شعر از خودم هدیه به دوست دوستم
"دیدی ای حافظ که کنعان دلم بی ماه شد

عاقبت با اشک و غم کوه امیدم کاه شد

گفته بودی یوسف گم گشته بازآید ولی

یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد."
اگه دوست داشتی به من هم سر بزن
بای تا دیدار بعد

یک بغل احساس شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 18:17 http://sorahi.irxblog.com

سلام
شعر قشنگی بود
ممنون از حضورت
شاد باشی

سجاد یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:08 http://asemanesorkh.irxblog.com

وبلاگ خوشکلی داری
وبلاگ جالبی داری. موفق باشی.
به کلبه ی حقیره منم سر بزن خوشحال می شم


راستی اگه میشه وبلاگ منو جزء لینک هات قرار بده بهم خبر بده تا منم این کا رو کنم مرسی بای

یک بغل احساس یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:47 http://sorahi.irxblog.com

سلام دوست خوبم
من با اجازه لینکت کردم

شیدا یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 19:47 http://www.yoursheyda.blogfa.com

وقتی که بامدادان
مهر سپهر جلوه گری را
آغاز می کند
وقتی که مهر پلک گرانبار خواب را
با ناز و کرشمه ز هم باز می کند
آنگه ستاره سحری
در سپیده دم خاموش می شود
آری
من آن ستاره ام که فراموش گشته ام
و بی طلوع گرم تو در زندگانیم
خاموش گشته ام

دیگه یادی از ما نمی کنی؟؟

سوخته دل دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:20 http://asir-e-bala.blogfa.com

سلام
وب زیبائی دارین
اگه دوست داشتین یه سر بهم بزنید
و نظرتون را در مورد تبادل لینک بیان کنید
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد