سوداگر انه

سودای یک سوداگر

سوداگر انه

سودای یک سوداگر

ذکر علی ( ع )

                       

 

منت به سرم نیست به جز منت مولا

 

                             یا هو مددی سرور من حضرت والا

 

یا هو نشود سایه ی تو کم ز سر من

 

                             یا هو نظری کن به دل در به در من

 

یا هو به گدایت بکن از لطف نگاهی

 

                          یک عمر پریشانی و از چاله به چاهی

 

جامی که ز دست تو گرفتم ، شرفم داد

 

                    یک دست می و دست دگر تار و دفم داد

 

دل مست و زمین مست و زمان مست ز جامت

 

                            عالم همگی شیفته ی عشق و مرامت

 

یک تار ز مویت ندهم ملک دو عالم

 

                          درویشم و این بس که به نام تو ببالم

 

نای و نی و دف ذکر علی گوید و خواند

 

                              بد خواه علی نام به گیتیش نماند

 

در مسلک ما شرب مدام است طریقت

 

                           ما مست می ساغر حقیم و شریعت

 

- - - - - - -- - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

"خدایا" مرا وسیله "صلح و آشتی" خود قرار ده ؛


تا آنجا که "نفرت" است , حامل "عشق" 


جائی که "خطاکاری و بدی" است , حامل "گذشت


جائی که"نفاق" است , حامل "یکرنگی"


جائی که "نادرستی" است , حامل  "درستی"


جائی که "شک" است , حامل " یقین"


جائی که "نا امیدی" است , حامل " امید"


جائی که " تاریکی " است , حامل " نور"


و در جائی که " غم " است , حامل  "شادی " باشم ,


پروردگارا !


کمکم کن ؛ تا بجای "تسلی خواهی" , "تسلی" دهم ,


               
بجای "درک شدن" , درک کنم,


زیرا ؛
              پیدا شدن , درگرو گم شدن است ,


و با بخشش دیگران , خود بخشوده میشویم ,


و در مرگ , حیات جاودان پیدا میکنیم.

 

آمین یا رب العالمین ...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

پی نوشت :

 

در این آپ دیت عضو خوب گروه (( سودای عاشق )) هم به من کمک کرد ...

 

بابت زحماتش ممنون و سپاسگذارم ...

 

نظرات 10 + ارسال نظر
ثروتمند یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:14 http://monydolar.blogfa.com

سلامی گرم خدمت دوست عزیز و گرامی
اگر به فکر آینده خود هستید اگر برای آینده خود رویایی در سر دارید بیا و به ما بپیوند ما شما را با یاری و پشتکار خودتان به اوج موفقیت می رسانیم فقط کافی است مطالب وبلاگ را بادقت بخوانی و به آن عمل کنید
ثبت نام رایگان از شما و تلاش و کوشش و پشتکار روزی سه ساعت می توانید گام نخستین را با موفقیتپشت سر بگذارید تا کمتر از یک سال شما به ثروتی چشمگیر دست یابید .
به امید موفقیت شما که موفقیت ما در گرو موفقیت شماست .
ما را از ثبت نام خود آگاه سازید تا برایتان تبلیغات انجام دهیم .
بای

یک بغل احساس یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:46 http://sorahi.irxblog.com

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد
سلام
بسیار زیبا بود
شاد باشی

سودای عاشق یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:34

صدای دل در آه درونم .تو گویی اشک بر سیمای برونم.
صدایت می کنم بهترینم
صدایی عارفانه
دو دستم را برای استجابت بسویت می گشایم.
صدایت می کنم .بشنو.
نگاهت می کنم.تنها ترینم
نگاهی عاشقانه.
نگاهت می کنم بنگر .
تنها یک لحظه ترحم.
تو خود گفتی :
دلم خانه ات باشد.
دلم را خانه ات کردم.
مصفا کن برترینم.
تو خود گفتی درد دل افشا کن.
درد دل افشا می کنم.
بشنو .
مداوا کن طبیبم.
تو خود گفتی :
اگر گم کرده ام کلید استجابت را
با تو باشم.
با تو می مانم.
اجابت کن دعایم را بهترینم

سودای عاشق یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:35

...الهی این سوز ما امروز دردآمیز است...نه طاقت به سر بردن٫ نه جای گریز است...
...این چه تیغ است که چنین تیز است...

سودای عاشق یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:38

ممنون..من کاری نکردم..همه زحمتا رو دوش تو بود....
بازم ممنون
التماس دعا...

سودای عاشق یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:40

منم در آخر دعاهات میگم..الهیییییییییی آمیننننننننننن...آمیننن

دختر مشرقی دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:25

سلام.دست شما درد نکنه.الهی امین

دختر مشرقی دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:25

نماز روزه شما هم قبول حق ...........

دختر مشرقی پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 23:53

اخه من نمی دونم وقتی یک عده قول همکاری می دند چرا تا اخر وای نمی ایستند.......................

آتنا جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 16:18 http://www.partenon.blogsky.com

دوست خوبم سلام:
دلم آینه درد است نمی دانی تو
کلبه ام ساکت و سرد است نمی دانی تو
بی تو سردترین خاطره ها می دانند
فصل هایم همه سرد است نمی دانی تو
دیر سالیست که در دست جنون چون مجنون
دل من بادیه گرد است نمی دانی تو
عاشقم کردی و رفتی و کنون با دل من
غم عشق تو چه کرده است نمی دانی تو
پارتنون بار دیگر نامه ای تازه گشود
منتظر حضور گرمت در کلبه تنهاییم هستم.
سبز باشی و پایدار....

دوباره برگشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد