سوداگر انه

سودای یک سوداگر

سوداگر انه

سودای یک سوداگر

هنوز هم زندگی زیباست...

 ...

 

گاهی که دلم

 

به اندازه تمام غروب ها می گیرد

 

چشمهایم را فراموش می کنم

 

اما دریغ که گریهء دستانم نیز مرا به تو نمی رساند

 

من از تراکم سیاه ابرها می ترسم

 

و هیچ کس مهربانتر از گنجشکهای کوچک کوچه های کودکی ام نیست

 

و کسی دلهره های بزرگ قلب کوچکم را نمی شناسد

 

و یا کابوسهای شبانه ام را نمی داند

 

با این همه ، نازنین ،

 

این تمام واقعه نیست...

 

هنوز هم زندگی زیباست...

 

از دل هر کوه کوره راهی می گذرد...

 

و هر اقیانوس به ساحلی می رسد...

 

و شبی نیست که طلوع سپیده ای در پایانش نباشد...

 

 

از چهار فصل دست کم یکی که بهار است...

 

 

من هنوز ترا دارم...

 

------------------

 

سلام ... با تشکر از عضو جدید گروه سوداگرانه برای این آپ دیت قشنگ باید

 

این مطلب رو به همه بگم که خانوم کوچولو عضو قدیمی وبلاگ به خاطر

 

بی نظمی که در آپ دیت های دو ماه اخیرش داشت از گروه ما جدا شد و فعلا

 

رفته مرخصی ... آپ دیت های زیبایی رو که توی این وبلاگ داشته فراموش

 

نمی کنیم ... و بعدها شاید باز دوباره به جمع ما پیوست ...

 

دیگر اعضا هم ازم ن شناخت خوبی دارن می دونن که اگه اونا هم بخوان

 

بی نظمی کنن همین جوری میشه ...

 

پس با تشکر از خانوم کوچولو به خاطر این مدتی که به ما کمک کرد ...

 

با عرض پوزش عضویتش لغو شد ...

 

همه رو به خدا می سپرم ... موفق و همیشه شاد باشید ...

 

یا علی

 

                                             مدیر گروه : سوداگر

 

 

 

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
سوداگر چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:15

... یادش بخیر دیروز ها کنار هم مینشستیم و چشم به غروب آفتاب میدوختیم که اشعه طلاییش با امواج میرقصید...
و امروز ها من به تنهایی و با یاد تو کنار آب می نشینم و به غروب آفتابهایی فکر میکنم که بدون تو میگذرند. چقدر زود گذشت با هم بودن و چه زجر آور است زندگی در این رزهای تنهایی و بدون تو....
ای کاش بودی و صدای تپش های قلبم را میشنیدی. تپش هایی که فقط به خاطرتو میزنند فقط چون تو گفتی بعد از من بر لب آب بنشین و غروب آفتاب طلایی را تماشا کن...

سوداگر چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:16

سلام ...

خیلی قشنگ نوشته بودی ...

ورودت رو به جمعمون تبریک میگم ...

امیدوارم که روزای خوبی رو با ما پشت سر بزاری ...

موفق و همیشه شاد باشی...

یا علی

گروه سوداگرانه چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:17

دختری خوابیده در مهتاب
چون گل نیلوفری بر آب
خواب می بیند
خواب می بنید که بیمار است دلدارش
وین سیه رویا شکیب از چشم بیمارش
باز می چیند
می نشیند خسته دل در دامن مهتاب
چون شکسته بادبان زورقی بر آب
می کند اندیشه با خود
از چه کوشیدم به آزارش ؟
وز پشیمانی سرکشی گرم
می درخشد در نگاه چشم بیدارش
روز دیگر
باز چون دلداده می ماند به راه او
روی می تابد ز دیدارش
می گریزد از نگاه او
باز می کوشد به آزارش

یک بغل احساس چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:55 http://sorahi.irxblog.com

زندگی رویش یک حادثه نیست
زندگی رهگذر تجربه هاست
تکه ابری است به پهنای غروب
آسمانی است زیبایی مهر
بارگاهی است ز دربار حضور
زندگانی چون گل نسترن است
باید از چشمه جان آبش داد

سلام
بسیار زیبا بود

سودا چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 13:13 http://www.beatrisa.blogfa.com

سلام من تازه با این وبلاگ اشناشدم
با تبادل لینکتو ن هم موافقم متشکر از اینکه به من سر زدید من لینکتون گذاشتم
ضمنا وبلاگ قشنگی دارید خوندنیه موفق باشید

سوداگر مرگ چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:51

سلام....به این گروه خوش اومدین...زیبا بود....موفق باشین...
ای انکه میپرسی یار کجاست
همه یارند بپرس یار وفادار کجاست
یا هو

سوداگر مرگ چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:52

سلام....به این گروه خوش اومدین...زیبا بود....موفق باشین...
ای انکه میپرسی یار کجاست
همه یارند بپرس یار وفادار کجاست
یا هو

خاله سارا چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 19:16 http://www.Gha3Dak.com

سلام ... به عضو جدید تبریک می گم ..نوشته اش خیلی زیبا بود ... می بینید مدیر ما چقدر جدیه !!! :دی

دو عاشق پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:26 http://www.life-means-we.blogfa.com

سلام عزیزان

کارتون عالیه

ممنون که یر زدین

خوشحالم کردین

بازم بیاین

قربانتون

لینکتون می کنم

بای

امید پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:44 http://taranomeshg.blogsky.com

سلام
ورود عضوجدید بهتون تبریک میگم
امیدوارم موفق باشید

یاسی پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:02 http://www.yasaminn.persianblog.com

ورود عضو جدید رو تبریک میگم. متن زیبایی بود خصوصا آخرش ....

یک بغل احساس پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:05 http://sorahi.irxblog.com

دوست عزیز سلام
اپ هستم و منتظرت
پاینده باشی

یک قطره ماه پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 18:30 http://hidoxt.irxblog.com

سلام
ممنون که فراموشم نکردین دیگه داشت دلم می گرفت
اما نظرم درباره تبادل لینک من لینکتون می کنم البته اگه اشکالی نداره
شاد باشی

نازنین که یه روزی شبگرد بود پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 19:49

سلام به همگی . من نازنین هستم . چون حال و هواتونو به خودم خیلی نزدیک دیدم دلم می خواد بیشتر باهاتون آشنا شم و به شما بپیوندم . بهم میل بزنین .
اگه قابلم دونستین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد