سوداگر انه

سودای یک سوداگر

سوداگر انه

سودای یک سوداگر

بعد از این بی عشق

سلام به همه کسانی که به ما سر میزنن و همیشه نسبت به ما لطف دارن

 

امروز نوبت منه که آپ کنم امیدوارم خوشتون بیاد اگه این مطلب که میخونین

 

یک کمی دور از انتظاره  منو ببخشید چون داستان زندگی خودمه

 

                        بعد از این بی عشق

 

آبرویی را که با خود داشتم

                              

                                     یکروز

 

با همین دستانی که میبینی

 

پیش روی باد

  

                         ریختم بر خاک.......

 

و کسی در من

 

از خودش پرسید:

 

((او چه خواهد کرد

 

بعد از این بی عشق

 

این چنین با دستهایی زشت و وحشتنا ک؟))

 

آه از این روزهای خالی و غمنا ک

 

                                               شعر از استاد سهیل محمودی

 

نظرات 9 + ارسال نظر
دانیال دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:31 http://downloading.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی دارید به من هم سر بزنید من وبلاگ رو 5 یا 6 باز به زر میکنم و هر چه شما بخواهید در آن قرار میدهم خوشحال میشم سر بزنید راستی اگر با تبادل لینک موافقید لینک من را قرار دهید بعد به من خبر دهید تا لینکتون رو بذارم ممنون موفق باشید بای

دنیا دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 16:10 http://www.manbaeshgh.persianblog.com

سلام این هم قشنگ بود با اینکه علی آقا نوشته بود ولی باز هم فوق العاده بود ...
بی عشق آسمان نیز زبانی برای شکوه نخواهد داشت حتی فرصت باریدن حتی گریستن .....
تا بعد یا حق
علی آقا شما هم سر بزن خوشحال می شم

دنیا دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 16:11 http://www.manbaeshgh.persianblog.com

راستی این متن خیلی شبیه اونی بود که داداشی برای من تو کامنت ها گذاشته بود {چشمک}

سوداگر سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:39

دیگر نگران فردا نخواهم ماند،
نخواهم خواند،
نمی دانم ولی شا ید،
زندگی وسر مستی را در سراب نامت، جستجو میکردم
ولی حالا در بیابان تنهایی ام
در دشت احساسم
در آسمان ابری قلبم فکری دیگر روییده
در تلالو آبی دریا نگاهی را دو باره روبه روی چشم خود احساس کردم
ولی دیدم آن هم همان فردای بی قانون من بوده
زمان را خواستم در دست خود گیرم کة شاید در قبال ساعتی با من بودن برای من برای قلب من نقشی نه چندان سخت را در پرده ابهام روحم بارور سازد
ولی حالا او نیز در توقف و انعکاسش
سر سازگاری ندارد
گوشم از فریادهای کهنة تاریک پر گشتة زنگ می زند گوشم او نیز یارای شنیدن ندارد چرا وصد چرا
بگذارید تا تنها باشم در دشت احساسم،
بی من شوم بگذرم واز قانون طبیعت رهایی یابم
شاید او هم خوا ست تا دیگر من نباشم وشاید خواست پیمان ببندد تا فردایی دیگر ویران کنم قلبم وجودم
تاروپودم را

سوداگر سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:40

ممنون علی جان ...

خیلی قشنگ بود

خاله سارا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 16:18 http://www.Gha3dak.com

سلام به علی آقا...از اشناییتون خوشحالم... من دوتا اینجا همکاریم....شعر زیبایی رو انتخاب کردی...منتظر پست های بعدیتون هستم....!

خاله سارا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 16:18 http://www.Gha3dak.com

من = ما

فائزه ی تنها چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:59 http://www.faezeheyetanha.persianblog.com

سلام خوبی؟؟؟؟بدون عشق هم میشه زندگی کرد خیلی راحت و بی دردسر فقط باید بخوای تازه اینم باید بدونی خواستن توانستن است....خوشحال میشم پیش منم بیای موفق باشی....

sara یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:46

مطلب خیلی زیبایی نوشته بودی.می دونم با تلاش خودتون و دوستانت موفق میشید.مخصوصا با نوشته های زیبایی که برام همیشه می فرستی می دونم ذوق نوشتاری زیادی داری.موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد